Jumbo workshop customer centricity & data

Let op: Deze activiteit is alleen voor Nederlandse studenten
Klantgerichtheid is de rode draad in de manier van werken van Jumbo. Bij alles wat we doen, staat de klant centraal. Dat is ook de basis van onze unieke formule. Door middel van het juiste gebruik van data krijgen we nog beter inzichtelijk wat de wensen zijn van onze klanten. De afgelopen jaren heeft Jumbo heel wat stappen gemaakt om data op de juiste manier te vertalen naar klantinzichten. Dit vraagt nogal wat van de organisatie. Hoe neem je een organisatie hierin mee en zorg je dat alle afdelingen deze inzichten op de juiste manier gebruiken? Hoe blijf je door ontwikkelen om het iedere dag beter te doen? En hoe ontwikkel je een programma waarin je een 1 op 1 relatie kan aangaan met de klant en zo een nog gepersonaliseerder aanbod kan brengen? Op 1 oktober 2020 komt jumbo naar Wageningen voor een interactieve workshop. Schrijf je snel in want er is een maximum aantal plekken, dit kan tot 24 september.

Belangrijk:
– houd 1,5 meter afstand
– blijf thuis bij klachten

Wanneer je je aanmeldt voor deze activiteit ga je er automatisch mee akkoord dat er foto’s en/of filmpjes van je gemaakt kunnen worden die gepubliceerd kunnen worden op onze website. Voor vragen/opmerkingen hierover kun je altijd mailen.

Uitverkocht!

Datum

okt 01 2020
Verlopen!

Tijd

12:00 pm - 1:30 pm

Locatie

Theater Junushoff
Plantsoen 3, Wageningen
Categorie
QR code

Recente reacties

    Reactie verzenden

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    nl_NLDutch
    en_GBEnglish nl_NLDutch